שינויים גדולים בצעדים קטנים – לפעול יום יום למען עתיד טוב יותר

תמיד זה בא ברגעים לא הכי צפויים עבורי.. אבל הרגיש לי נכון לשתף. מגיל 3 בערך אני עובדת ברמה הכי עמוקה דרך הדי.אן.אי שלי, בשיתוף פעולה מלא עם מה שקורה בעולם. במיוחד בהקשר לתקופה הנוכחית. עברתי חיים די משוגעים עם הדבר הזה, שמתגלה לעיניי ומקבל צורה בכל מקום כרגע. עם השנים, למדתי להנכיח את העבודה עם החוזה הנשמתי הרחב הזה דרך הנאה ועונג. למרות שמורכב הדבר.. כפי שאנחנו רואים.

בקרוב בעולמנו צפויים מהפכים מאוד רחבים. כשחלק ממה שאני רואה ומרגישה עמוק בפנים, זה שיפסקו בבת אחת – באופן מאוד מפתיע, חוזי הזנה של סבל.
ואיתם בהדרגה יתפוגגו – איומי החיסונים. החובה לעטות מסיכות. ובכלל כל ה”סימפטומים” האלה שהמציאו אנשים חולי שליטה. שמזינה אותם תודעה רחבה מיקומים אחרים. מתודעות זרות שברובן אינן אנושיות.
ובעיקר.. תהיה התעוררות בלתי ניתנת לתפיסה כרגע של בני אדם, בכדור הזה. בעולם כולו. בצורה שאף אחד מאיתנו, גם לא אני, לא יכולים בכלל לתפוס בשלב הנוכחי.

אחד הדברים שיתעוררו זה מגנטים מאוד עמוקים ועוצמתיים בגופים של אנשים, שמושכים אותנו לסביבה הכי נכונה לרצון הנשמה שלנו. מגנטים עוצמתיים שימשכו אלינו אנשים שיש לנו איתם הסכמים לעבור מימד. ולחוות חיים בתודעה חמה וחיה!

כזו שמפיצה לעולם מידעים פרקטיים, קונקרטיים, של איך ליצור מערכות חדשות כאן בעולם זה בכל התחומים?

ממש עוצמתי זה עומד להיות. וחלקנו כבר חווים ומרגישים את מה שעומד לבוא באופן לא מודע. לא סתם רבים מאיתנו סיימו קריירות. עסקים רבים נסגרו. רבים נוכחים בבית עם המשפחות שלהם. יש לכל האנשים האלה ידע נשמתי הרמוני ועמוק, שירצה לספר אחרת.
איך חיים פה ככה – שלכולנו יהיה טוב?
אני חייבת לציין שבהרבה מקרים, השראה שקשורה “בדיבור על העתיד” נחווית בתוכי כ”ידע מיותר”. מתוך מקום של “מה זה רלוונטי מה הולך להיות? הרי גם אף אחד.. גם לא המתקשר הכי מנוסה, לא יודע מה בדיוק יהיה בעתיד”. נחיה ונראה.
וזה הכל נכון. אף אחד לא יודע.
וזה הכי נכון ואמיתי בעיניי לחוות ולחיות ברגע הזה.
בו זמנית, מגיעים אלי מידעים מאוד משמעותיים שעוזרים מהרגע הזה.. מהצעד הזה שבו מורידים את הרגליים מהמיטה בכל בוקר. להתכוונן אחרת, ולחיות אחרת כדי ליצור מציאות מאושרת *לעכשיו*. וגם כזאת שמרשתת את האנשים הנכונים *להשראה חדשה*
לחיות בתדר שהולך *לכיוון מסויים*. חיים בדרך שמאפשרת שינוי מהותי ובר קיימא במציאות כולה. ומראה דרך אחרת שיוצרת הווה וגם עתיד טוב יותר.
לפעמים כדי לראות מה להוביל ולאן.. מראים לי הבזקים של מציאויות שמתגלות בי. שמתקיימות ברגע זה ממש ביקום. של אור כל כך גדול. והמון הרמוניה והטבה, גם בכל המתרחש כרגע.
אפשר לדבר על זה הרבה, אבל האמת היא ש”עתיד” זה דבר פלואידי. כי הוא משתנה בכל חלקיק שניה בהתאמה לבחירות שאנחנו עושים כרגע.
ולכן בעיניי, כל כך משמעותי לבחור בכל שניה. כי יש לנו חירות מלאה לעשות את זה.
בו זמנית, בכל רגע נתון, פתוחות עבורנו אפשרויות לטייל בין יקומים ומימדים שונים. בין מציאויות שונות. וככל שעובר הזמן .. להיות גם מאסטרים של דילוג בין מציאות למציאות. מתוך אותו תדר שקט ועמוק. ובו זמנית.. יודע להרעיד כשצריך.
רובנו מכירים לפחות חלקיק מזה בתוכנו. זהו ידע נשמתי קדום של נשמות רבות כאן בכדור. שרוצה להתגשם כרגע במציאות היומיומית.
אין לזה שום דבר גרנדיוזי שנדרש.. אלא בחירה עמוקה ללכת בנתיב הנשמתי שלנו. וזה בעצמו.. וואו. כל כך הרבה.
לדעת להסתנכרן עם ה”עצמי” שלנו, ולחיות יחד.. בלי להתבלבל בין הנתיב שלנו, לדרך של אחרים. ועם זאת ליצור משהו גדול מאיתנו כצוות. כשותפים לדרך.. זוהי הדרך היחידה שאני מכירה ליצור בעולם הזה איפוס טוטאלי של כל הכאוס המיותר.

ולאשר למשהו אחר להיכנס.

עולם שבו אנחנו בוראים במודע.. יוצרים במודע. ועם זאת יודעים להרפות ולשחרר שליטה, כדי לתת לאהבה להיכנס.
לאפשר לעונג עליון מהבורא להעביר דרכנו החוצה.
לאפשר לחיים להוביל דרך הלא נודע. ויחד עם זאת, להישאר בפוקוס.

וואו.. כמה למידה מרתקת, בכל כך הרבה תחומי חיים.

העולם הזה, הנוכחי מתפרק. מתנפץ לרסיסים. הכל נראה לעין. יש כל כך הרבה אפשרויות לפעול כרגע כדי לתמוך בשינוי המתהווה.
תודה שזכיתי לחיות פה כרגע. ולהיות חלק מהמימד הזה שבורא ורואה – כמה טוב עוד אפשרי לנו. על אף, למרות וגם בזכות הכל.. תודה שזה קורה כבר מעכשיו. בכל רגע ורגע.
שיהיה לנו שבוע אוהב ומחבק. תודה שגם אתם פה 🧡
השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *