יוליה אור לב : הנאה ואהבה בעשיה – זה אפשרי ממש עכשיו

יש לי כל כך הרבה מה להגיד. כל כך הרבה קורה “עמוק מתחת”. בא לי לספר איך אני מזיזה מבנים מוצקים בחומר וכסף, עם אנרגיה של ג’וס והנאה.

איך, כמו לייזר, אני מכוונת כוונות מדויקות. ומבעירה את התשוקות שלי, ואת העונג בחיי, עם מוסיקה ושירה. וכמה שהשירה תומכת בי, ומהווה עוגן בחיי.

בא לי לספר איך שילוב בין קרקע – בהכי הכי עמוק ויציב שלה, לצד העמקה רגשית, אנרגטית ותודעתית.. בוראים יחד כוח, שלא ניתן לתאר במילים.
ושברוב המקרים, אני מרגישה אמון עמוק בעצמי, שאשתמש בו נכון.

יצא שבשנה האחרונה התעסקתי הרבה בענייני נדל”ן והשקעות. צללתי ללמידה שריתקה אותי, ברמה שלא האמנתי שיקרה. זה התחיל בזה, שבסך הכל, רציתי לברר כל מיני עניינים לעצמי… והפך למשחק.

בא לי לספר שאני כל כך מאושרת, שיצרתי לי בשנים שחלפו גבולות ברורים ויציבות כזאת.. שהעולם הפנימי שלי “מחזיק” עבורי את הידיעה, שאני עושה רק מה שנעים לי. ושאת הבחירות שלי אני עושה מתוך הסמכות הפנימית, ומתוך הקשבה לאינטואיציה שלי. ולא מתוך הראש.

הדבר המדהים הוא שמצאתי את עצמי, משחקת במשחק הזה לצד גברים, ומביאה פול ווליום עוצמה. אפילו לא קלטתי לפני, כמה זה כל כך מאתגר וכיף, בו זמנית.

מודה שלפעמים אני מרגישה כמו “מאלפת אריות”. יש בעולם הזה כל מיני סוגים של אנשים. לא כולם מתאימים לי, או אני להם. ויחד עם זאת, עם תעוזה, ידע ו”חוכמת רחוב”, כמו שיש לי מילדות … כל פעם מחדש אני מתפלאת: “וואו.. אשכרא, זה מה שאמרתי לו עכשיו??”. ו”הופ” עוד אמונה על מי שחשבתי שאני מתפרקת.

ואולי הכי מרגש אותי… זו ההשפעה שנוצרת בדרך. כל יום אני לומדת משהו חדש, ומלמדת בדרכי.

כשיוצאים לדרך מגלים עולמות חדשים. סקרנית לאן הדרך הזאת תוביל.

בינתיים האישה שאני יוצרת מג’יק. והגבר שאני לומד לאהוב וליהנות מכל האור הזה, ולהישאר איתי. אין ספק, שזוהי מערכת יחסים מורכבת 😄🤦‍♀️

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *