נדל”ן כסף וכיף

אחד החלומות שתמיד היו לי, וכנראה גם תמיד פחדתי מהם, זה לחיות במרחב של אהבה ושפע כלכלי עם האנשים שהכי קרובים לליבי. קהילה יצירתית, תוססת ומטרתית. שעושה את הדברים אחרת – מתוך כיף, שמחה, תשוקה ויצירתיות פורצת מגבלות. בתדר גבוה וחוויתי.

לשמחתי בשנתיים וחצי האחרונות, מאז שעזבתי את הבית במרכז והסתובבתי בארץ .. היה לי המון זמן פנוי ללמוד, ליצור, ולהתעסק במה שאני אוהבת. בין אינסוף שירה, ציור, כתיבה וצילום סרטונים.. התחלתי לחקור וללמוד גם את שוק הנדל”ן וההכנסה הפאסיבית.

בינתיים חברים אהובים שלי, ממגוון תחומי עיסוק ועניין, גילו גם הם מתנות מופלאות שלהם. התפתחו וגדלו. ואני … מצד אחד קצת עצובה, שחלקית איבדתי עניין במה שעסקתי בו בעבר על בסיס יומי. מה שמייצר פער מסויים בינינו. וחלק אחר .. מרגיש שיצירה חדשה בהתהוות. ויודע שכל תחומי העניין המגוונים, יאפשרו לי להחזיר את החזון למסלולו בבוא העת.

אז בינתיים בא לי לחלוק מהשפע שמגיע אלי ודרכי.
כמו למשל… שיש כרגע הזדמנויות השקעה מדהימות בנדל”ן ביוון.
מדינה קרובה אלינו, שלא מזמן עברה פשיטת רגל. עליית המחירים כבר התחילה באופן עקבי, מה שמעיד על יציאה ממשבר. ועדיין אפשר לקנות דירה מעולה להשכרה באזור איכותי באתונה. במחירים מצחיקים. עם ניהול של צוות מדהים שיש שם. תשואה גבוהה על שכר דירה, והכפלת השקעה תוך מספר שנים.

במוצאי שבת שעברה השתתפתי בכנס של חגי פלד, שהוא אחד היזמים הראשונים שנכנסו ליוון. וכיום יש לו צוות קבוע שעובד שם עם עשרות (אולי מאות?) משקיעים ישראלים בקהילה. סיכוי גבוה שאתם מכירים לפחות אחד מהם. אם זה מסקרן אתכם, ממליצה ליצור איתו קשר. או לעקוב אחריו בפייסבוק ולהכיר את העשיה.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *