ללכת בדרך שלך זה עונג

אתם רואים סביבכם אנשים פורצי דרך שיוצרים אימפריות. מנטורים שעושים כסף ומספרים לכם “איך גם אתם יכולים”. חברות ענק מגלגלות מיליונים. ואנשי עסקים שעפים על עצמם. אולי יש רגעים בהם אתם מתייאשים לחשוב, שלחלום שלכם אין הזדמנות בעולם כל כך קדחני, ממהר ודחוס. ומתכווצים לעיניי העושר והשפע שמוצג לנגד עינייכם.. בידיעה שעל הערכים שלכם, אתם לא מתפשרים. שבדרכים המונחות לפניכן עם סדר פעולות 1. 2. 3… של “אלו שעושים את זה”, אתן לא הולכות לפעול. וטוב שכך.

כי מי מכם ומכן שנע מעוצמתו הטבעית, לרוב יודע אחרת. אף אחד עדיין לא סלל את אותה הדרך. ורוב הסיכויים שאיש גם לא יעשה זאת לכבודכם. היחודיות שלכם פועמת באופן חד פעמי לחלוטין. איש לא יודע את ה”איך” שלכם. גם אם הוא “עשה את זה בעצמו”. להוליך אתכם בנתיב שבו הנשמה שלכם מובילה, רק אתם יכולים.

החוכמה הזאת לרוב נסתרת. הרעש החיצוני עלול לערער אותה. והמנוחה בשקט הפנימי האמיתי.. מאירה ומעירה אותה מהמימדים הרוחניים לארציים.

בדרך .. לרוב מוצגות בפניכם הזדמנויות רבות. דרכי פעולה אינסופיות. חלקן מפתות. חלק דורשות מכם “לפרוץ את המחסום”. לזנק מהר מהר למען מטרות ברורות.. לעיתים עוד לפני שהעוגן שבפנים יציב. מה שגורם לאגו להתערבב בבחירות הכי עדינות. ולהזיז אתכן מנתיב ארצי אמיתי.

בזמן שאתם על “הגל שלכם”, גם אם בחוץ זה נראה יותר כמו נסיעה על רכבת הרים בלונה פארק.. הנשמה שלכם מאירה, פורחת ופורצת את כל המגבלות הרגילות. רק מעצם זה שאתם חיים את בחירתכם.
אף אחד לא רואה, מריח וטועם את החזון שלכן כמוכן! אף אחד לא יודע איך ליצור אותו כי איש לא עשה זאת לפניכן. זה חדשני לחלוטין !

וזה שאתם נאמנים לעצמכם ולדרך שלכם.. לא משנה מה קורה בחוץ, ואיך נראות הנסיבות שמסביב.. זוהי ההוכחה החיה לכמה שאתם ראויים!
ראויים להגשמה מהירה ומלאה. גם אם ברגע הבא היא תהיה לשבת מתחת לעץ ולהרהר לגבי הצעדים הבאים.
ראויים להרגיש מלאות תוך כדי הנתיב. ראויות לשחק, ליהנות ולהתגלגל מצד לצד במיטה. ראויות לעשות אהבה. לקחת לעצמכן כמה זמן שצריך.

בלי להשוות את עצמכן לאלו שעושים הכל כאן ועכשיו ומהר. עובדים סביב השעון ולא נהנים או נחים. או מזמן שכחו מה זאת שלווה פנימית עמוקה כמו שיש בתוככן.

כי אתם עשויים מחומר גלם אחר. כי אתן מביאות תדרים חדשים ומזוככים יותר לכדור הארץ. כי בדרך הישנה והקדחנית אין אפשרות להביא את החלום והחזון שלכם לידי מעשה. מקסימום לוותר ולהתפשר על חלקים ממנו.

אתם ראויים לעוף על הצלחה ועל עשיה. באותה דרך שאף אחד לפניכם עדיין לא הכיר !
ראויים להיות עשירים. לחיות בנוחות וליהנות מרווחה אמיתית. גם אם בדרך תתבלבלו עוד עשרות אלפי פעמים.

ואם כבר חיבקתם מספיק עצים. ישבתם ודאגתם. חיכיתם לתנאים יותר תואמים. נסעתם וחזרתם, ו”סטיתם” שנים מהנתיב.. אם משהו אומר לכם שעכשיו זה הזמן. ומספר לכם מדוע, לאן ואיך.
אז אתם רצויים וראויים! ממש כמו שאתם לעוף על החזון האמיתי שלכם.

ראויים לזקוף את הזין, לחבר אותו ללב וללכת לזיין את העולם ואת החיים.

ואתן .. שמרגישות כל נים עדין של המציאות הזאת עמוק בתוככן.. וזה לפעמים אינטנסיבי ברמה שבא לכן לכבות את העולם ולרדת מהרכבת.
מותר לכן לשנות נקודת מבט. וליהנות מהעוצמה הזאת.

כי במקום שזה יהיה כואב ו”יותר מדי”.. זה יכול להיות אורגזמה.
אפשר וכדאי להפוך את המציאות הזאת למחרמנת לחלוטין. לפני שאתן עושות פעולות .. שאלו את עצמכן ** האם בא לי לעשות ככה אהבה? **

אם כן, במקום להתלבט בקשו מאלוהים שיעשה לכן רטוב בין הרגליים. ועופו על ההצלחה שלכן טעונות בהון תועפות של אנרגיית חיים.

אם לא.. בחייאת, התאימו את התנאים, לסביבה ולאווירה שתהיה מזמינה.
אתן ראויות להרגיש את העולם כולו מזמין אתכן ליצירה, בדרך שפותחת אתכן לעומקים שלכן. לא מריצה אתכן מצד לצד כאילו רודף אחריכן נמר. ז ה ל א מחרמן !

איפה שאת עושה אהבה במלואך, היצירה שלך תהיה שלמה. גם אם מושא אהבתך באותו הרגע היא הרוח הנושבת על פניך. העט במחברת. או הלפטופ שעל ברכייך.

תזכרי שהניתוקים שאת אולי חווה בנתיב. או ההיסגרות שלך את מול העולם. זה כי מעשה אהבה הוא פראי וגם עדין. עם אינספור כיוונונים, בקשות וצרכים. וכמו שבמעשה אהבה יש בקשה להקשיב ולתת אמון. להרגיש ביטחון לשחרר כל רסן, ובו זמנית לשים גבול אמיתי. כך גם בנתיב היצירתי.

ככה ממש נוצרת מנהיגות אמיתית. שעליה אולי עדיין לא חלמו במציאות ההפכפכה של כדור הארץ. ובהתאמה למימדי העוצמה שאנחנו יוצרים ויוצרות כאן.. כדאי ממש לזכור להיות מלאי חלמה וסבלניים.

אני מניחה את המילים האלה כאן, לחיי בחירה משותפת תואמת ותומכת.
בנתיב שמח, שלם ומאוחד עם הלב האמיתי לכולנו. ויהיה אור ! ❤️

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *