*ה*מפתח המשמעותי ביותר במנהיגות החדשה

כפי שאני רואה את זה, האחריות הכי גדולה שלנו, המנהיגים החדשים, היא לעשות לעצמנו טוב. לעצמנו?! כן, לעצמנו. זאת אומרת שאם את מובילה אנשים. או אתה מתעסק באחריות חברתית. או באיכות הסביבה. או אם אתה מנהל חברה מצליחה. או אם את מטפלת, בת זוג או אמא. האחריות *שלך* כלפי מי שהולך לצידך, היא קודם כל לעשות *לעצמך* טוב. אגואיסטי? ממש לא ! לחשוב על זה כאגואיסטי, זוהי תפיסה ישנה הנובעת מתודעת הנפרדות.

הלמידה הכי גבוהה המתרחשת במרחב משותף, היא למידה מעצם הנוכחות שלנו יחד בחדר. למידה הזורמת כ”ידע חי” דרך השדות האנרגטיים המהדהדים שלנו. וכך מי שמכירה את עצמה, ויודעת טוב מאוד מי היא. מספיק שתיכנס לחדר, ואנשים יזכרו בעצמם. במי שהם באמת.

או אם אתה מתעסק בבריאות והגוף שלך חטוב, בריא וחיוני. או נמצא בתהליך הבראה. אז מי שיפגוש אותך רוטט ככה, התאים שלו פתאום יתחילו לספר לו מה בריא לו לאכול ומה לא. באחריותו להקשיב.
ואז אם תרצה להוסיף לכך הסברים, תהליך תומך או כלים פרקטיים, זו תהיה *תוספת* לתהליך. לא המרכז שלו.

אם אתה מוביל מעצם היותך. ממוקד מטרה, ונוכח בתהליך הגשמת מטרות חייך החשובות לך.. מספיק שאדם יפגוש בך. ועוד רגע לפני שפצית את פיך, המוטיבציה שלו תעלה. והוא ירגיש פתאום את הבחירה שלו בהובלה מתעוררת בלי בושה.

ואם את עברת תהליך מודעות אמיתי ואמיץ. בחרת בעצמך. ואת אוהבת את עצמך ממש ועושה לעצמך טוב.. אז מי שלצידך ירטוט את אותה הוויה. ירצה להרגיש ככה גם ! ויתחיל לנוע לעבר אהבתו שלו. גם אם זו יושבת מתחת לשכבות הגנה. נוכחותך תהיה השראה עבורו לפגוש את אותה המגננה.

אם פעם למדנו “לטפל” או “לרפא” אחד את השני. או אחת את השניה. היום אנחנו נדרשים להיזכר בתכנית האלוהית, המצויה בDNA בתאי גופנו. יש בנו את הכוח. וכל מה שנותר לנו זה להדהד. להיפגש ולהפעיל את האהבה שמשילה מאיתנו חומות הגנה. מפעילה את התשוקה שלנו להנהגה. לבחירה המיטיבה ביותר עבורנו.

עונג ! זה מה שזה. גם אם יש בתוכנו עוד נהרות של כאב לפגוש. חשיכה אמיתית לפרוץ דרכה אל האורות הכי גבוהים של הווית הנשמה שלנו.
אלוהימה כמה עונג זה פשוט להיזכר. במה שכבר איתנו. אצלנו. ב ת ו כ נ ו !

ואל לנו להתבלבל ..
למנהיגים החדשים אין שום אחריות ספציפית וקונקרטית. אלא אם כן, זו ממש תכנית הנשמה שלהם, והיא גם במקרה “כתובה” בצורה ברורה. אחרת … כל מה שנותר לנו לעשות, זה את הבחירה המיטיבה ביותר עבורנו. ומשם כבר מתעוררת השפעה מיטיבה- קטנה או רחבה.
ומשם כבר מגשמות להן המטרות והיעדים שמתבהרים תוך כדי תנועה.

כשכל הזמן אנחנו בוטחים ובודקים – האם זה מה שטוב עבורי? הכי מלהיב אותי? מרחיב אותי? מרגיש לי כמו הבית של הלב שלי?
ואז הכל אמיתי יותר. גם אם יש אתגרים אנחנו צולחים אותם. לא מוותרים.

ושלא תטעו, אלו לא אנשים שבהכרח כבר הגשימו והשיגו. להיפך ! בהנהגה החדשה אנחנו יוצרים מרחבי ** למידה משותפת **. אי אפשר להיזכר בכל הפלא הקסם והנס הזה לבד.
בהנהגה החדשה מי ש ב א מ ת יש לו ביצים. או ביציות  אלו האנשים שילמדו את עצמם ואחרים, את מה שהם עדיין לא יודעים (!!). כן, הם יעשו את זה תוך כדי תנועה ביחד. יקשיבו לליבם, לגופם ולהדרכה שלהם. יגלו את הידע החדש. ויחפרו את התעלה, בזמן שלצידם הולכים ולומדים עוד אנשים.

כי בקצב המהיר של התדר החדש, מה שכבר נלמד הוא לעוס ** חברים, ידע ישן הוא ידע מת ** חופשי אפשר לעבור הלאה לדבר המעניין הבא !

אז לא, המנהיגים החדשים לא חייבים להיות Walk The Talk כאלה שכבר כבשו יעדים ומטרות, וחיים כל היום רגל על רגל, או מתעסקים במשהו אחר. הם Walk The Talk מעצם זה שהם עושים את הדרך. נופלים וקמים. משתפים. מנערים את אבק הדרכים וממשיכים קדימה. ואולי אלו שלומדים מהם, כבר אפילו הספיקו לעשות פי ארבע כסף מהם. פגשו את אהבת חייהם והתחתנו בזמן שה”מורה” שלהם עדיין רווק. או הקימו עסקים מצליחים, בזמן שה”מורה” נשאר לחקור נקודה מסויימת בנתיב, שבכלל לא הייתה רלוונטית לאותו אחד שעף מהר קדימה.

אנשים, בואו נתעורר ! כדור האור והאש הזה בידיינו האוהבות.
כלומר, אוהבות בהנחה שאנחנו אוהבים כלפי עצמנו. מי שיש לו פחד מלהוביל. מלהנהיג. אז יש ככל הנראה שיש לזה סיבה ממש טובה –

בדקו האם כשאני מובילה אותי, אני עושה את זה באהבה? באופן מיטיב?
או שאיפשהו עמוק בפנים, אני עדיין לא סומכת עלי ופוגעת בעצמי עם עוצמתי?

בואו נלמד להיות טובים לעצמנו. ומנקודת התחלה זו, ילכו לצידנו עוד ועוד אנשים. שגם הם וגם אנחנו, כל אחד בדרכם האישית מנהיגים.
שיהיה לנו המשך קיץ משמח ונעים 

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *