סוד ההצלחה שלי – יזמים מעוררי השראה

מדי פעם אני מביאה לכאן תוכן מעורר השראה מעולם האמנות, היזמות והעסקים. כך הייתה עבורי הכתבה של חן ינוביץ מ- Start Israel – פורטל היזמות הישראלי.
בכתבה חמישה סטארטפיסטים מספרים על האתגרים שהיו להם בדרך, ומה איפשר להם להזניק את העסק להצלחה בינלאומית גדולה.
בחרתי לצטט כאן את דבריו של מיכה קאופמן, מייסד ומנכ”ל Fiverr, שמאוד התחברתי לכל מילה שלו.

מיכה קאופמן, מייסד ומנכ”ל Fiverr

ליזום ולעבוד מתוך תשוקה אמיתית

“יזמות היא דרך רצופת עליות ומורדות. רגעים של שפל (״הכל אבוד״) ושל התעלות (״שום דבר לא יכול לעצור אותנו״) יכולים להיות קיצוניים מאוד ויכולים להופיע באותו יום, מספר פעמים. זה המשחק וכדאי להיות מוכנים לשחק אותו. היזמים הטובים ביותר שפגשתי הם כאלה שאוהבים את המסע יותר מאשר את נקודת הסיום. אלה שמבינים שיזמות היא תהליך שבו הם והצוות שלהם צומחים ומתפתחים עם הרעיון, עם החברה. אלה שמבינים שאין במסע הזה קו סיום אמיתי ואוהבים את הדרך יותר מכל דבר אחר.

כשביקשו ממני לתת עצה אחת ליזמים ניסיתי לחשוב מהי העצה החשובה מכל. יש הרבה דברים חשובים מאוד במסע המורכב הזה: האנשים שתבחרו לעשות אתכם את המסע, התרבות שתייצרו בחברה, האסטרטגיה שתתגבש,  הדרך שבה תיצרו ערך עבור הלקוחות, המשקיעים שתבחרו כשותפים, היכולת שלכם לקחת סיכונים ועוד. אבל יותר מכל אלה חשובה התשוקה שלכם לעשות את מה שאתם עושים. החיים קצרים מידי מכדי לעשות 20 שעות ביום, שבעה ימים בשבוע משהו שאין לכם תשוקה אליו, והתהליך היזמי קשה מדי כדי שתוכלו להתמודד עם רכבת ההרים הנפשית שמגיעה איתו אם אתם עושים משהו שלא מרגש אתכם. לכן, העצה שלי היא: בחרו היטב!”

פייבר היא זירת מסחר מקוון הגדולה בעולם לשירותים מקצועיים וקריאטיביים, המאפשרת למשתמשים למכור את היכולות והכישרונות השונים שלהם כמוצרים עבור משתמשים אחרים מרחביי העולם. פייבר מעסיקה כ-300 עובדים. משרדיה ממוקמים בתל אביב, ניו-יורק, סן-פרנסיסקו, מיאמי ושיקאגו. פייבר גייסה כ-110 מיליון דולר עד היום.

הנה קישור לכתבה המלאה :
http://www.startisrael.co.il/article/1333

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *